Wczytuję dane...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie:

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz wybranego produktu (informacja na karcie produktu). Produkty z oznaczeniem wysyłka w 24h: produkt dostępny na naszym magazynie dociera do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Produkty z oznaczeniem dłuższym niż 24h są zamawiane u dostawcy pod dane zamówienie i ich realizacja z dostawą pod wskazany adres zamyka się przeważnie w terminie 3-5 dni roboczych.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Tak, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana. Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też należy to zrobić w możliwie najkrótszym czasie. O rezygnacji poinformuj drogą mailową bądź telefoniczną - informacja ta umożliwi wstrzymanie procesu przygotowania jak i również wysyłki. W przypadku jeśli paczka została już wysłana to niestety nie ma już możliwości jej rezygnacji.

3. Czy rejestracja jest konieczna aby móc dokonywać zakupów?

Nie, rejestracja w sklepie nie jest konieczna. Zakupów możesz dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach będzie konieczne ponowne wypełnienie danych dotyczących dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych rabatów dla stałych klientów.

4. Zapomniałem hasła, co zrobić?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

5. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie jeśli nie udało mi się dokonać płatności online poprzez Przelewy24?

mBank/bre Bank 73 1140 2004 0000 3102 4605 2789 PHU TIMO Michał Marchlewski ul. Kolejowa 2 62-100 Wągrowiec kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK nazwę i adres banku odbiorcy przelewu: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź SORT CODE/numer rozliczeniowy - 11402004

6. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu Klient powinien wysłać razem z produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu z zakładki Prawo do odstąpienia od umowy). Uwaga !!! Nie odebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z rezygnacja bez podania przyczyny, koszt wysyłki i opłaty za zwrot podlega wtedy regulacji. Wszelkie zwroty i przesyłkiwysyłane na koszt sklepu ( za pobraniem ) nie będą przyjmowane. Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przesyłkami monitorowanymi np. listem poleconym lub paczką pocztową

7. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Twoje zamówienie trafia do obsługi sklepu i rozpoczyna się jego realizacja. Na twojego maila wysłane jest również potwierdzenie zamówienia z wszystkimi danymi. Jeśli nie dokonałeś jeszcze opłaty, należy to zrobić. W przypadku wysyłki za pobraniem, zamówienie od razu trafia do realizacji.

8. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, możesz dokonać zmiany powiadamiając nas o niej najlepiej w ciągu 24 h -pod warunkiem, że przesyłka nie została już wysłana.

9. Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, dane są zabezpieczone. Sklep profryzjer.pl nigdy nie udostępniał i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mailowych. Dodatkowo wszystkie przesyłane dane są szyfrowane za pomocą certyfikatu bezpieczeństwa SSL.

10. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Nasza firma jest płatnikiem VAT i jeśli sobie życzysz wystawimy fakturę za zakupione przedmioty ;-)