FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na nie:

1. Jak długo trzeba czekac na przesyłkę?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki oraz wybranego produktu (informacja na karcie produktu). Produkty z oznaczeniem wysyłka w 24h: produkt dostępny na naszym magazynie dociera do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Produkty z oznaczeniem dłuższym niż 24h są zamawiane u dostawcy pod dane zamówienie i ich realizacja z dostawą pod wskazany adres zamyka się przeważnie w terminie 3-5 dni roboczych.

2. Czy można anulowac zamówienie?

Tak, jeśli przesyłka nie została jeszcze wysłana. Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, dlatego też należy to zrobić w możliwie najkrótszym czasie. O rezygnacji poinformuj drogą mailową bądź telefoniczną - informacja ta umożliwi wstrzymanie procesu przygotowania jak i również wysyłki. W przypadku jeśli paczka została już wysłana to niestety nie ma już możliwości jej rezygnacji.

3. Czy rejestracja jest konieczna aby móc dokonywać zakupów?

Nie, rejestracja w sklepie nie jest konieczna. Zakupów możesz dokonywać bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach będzie konieczne ponowne wypełnienie danych dotyczących dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych rabatów dla stałych klientów.

4. Zapomniałem hasła, co zrobić?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Kliknij jeśli nie pamiętasz hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

5. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie jeśli nie udało mi się dokonać płatności online poprzez Przelewy24?

mBank/bre Bank 73 1140 2004 0000 3102 4605 2789 PHU TIMO Michał Marchlewski ul. Kolejowa 2 62-100 Wągrowiec kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK nazwę i adres banku odbiorcy przelewu: BRE Bank S.A. INTERNET BANKING, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź SORT CODE/numer rozliczeniowy - 11402004

6. Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu Klient powinien wysłać razem z produktem oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu z zakładki Prawo do odstąpienia od umowy). Uwaga !!! Nie odebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z rezygnacja bez podania przyczyny, koszt wysyłki i opłaty za zwrot podlega wtedy regulacji. Wszelkie zwroty i przesyłkiwysyłane na koszt sklepu ( za pobraniem ) nie będą przyjmowane. Zwroty prosimy wysyłać koniecznie przesyłkami monitorowanymi np. listem poleconym lub paczką pocztową

7. Co dokładnie dzieje się po złożeniu zamówienia?

Praesent risus ante, volutpat in lacinia non, faucibus ac massa. Nullam tincidunt eros in tortor tincidunt, sed adipiscing urna euismod. Ut tempor leo sed risus tempor, vel pulvinar nunc placerat. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Curabitur sagittis eros et pretium suscipit. Quisque in mi vulputate, adipiscing nisi a, dictum purus. Fusce at magna lacus. Praesent ipsum dolor, sagittis id vehicula eu, suscipit sodales metus. Curabitur dui nisl, interdum vel orci vitae, ornare posuere nisi. Nunc massa ante, volutpat sed felis eu, faucibus pharetra enim.

8. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Tak, możesz dokonać zmiany powiadamiając nas o niej najlepiej w ciągu 24 h -pod warunkiem, że przesyłka nie została już wysłana.

9. Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, dane są zabezpieczone. Sklep profryzjer.pl nigdy nie udostępniał i nigdy nie będzie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów do celów innych niż związanych z realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mailowych. Dodatkowo wszystkie przesyłane dane są szyfrowane za pomocą certyfikatu bezpieczeństwa SSL.

10. Czy otrzymam fakturę za zakupy?

Nasza firma jest płatnikiem VAT i jeśli sobie życzysz wystawimy fakturę za zakupione przedmioty ;-)